Oh, jee ik heb een quiltvirus. Ernstig? Nee hoor...valt reuze mee. Hoe ik daar aan ben gekomen? Door een viendin van mij. Zij gaf mij een paar lapjes stof mee en een patroontje van pannenlappen. Kijk maar of je het wat vindt, zei ze.Vond het zeker wat. Nu is dat niet zo gek dat ik iets met handwerken heb. Als klein meisje was ik altijd al bezig met kleertjes maken voor mijn poppen. Menig oud laken of oude kleding moest er aan geloven.

Voor het maken van quilts heb je natuurlijk stoffen nodig. Zo begon het verzamelen er van.  Allerlei stofjes met leuke printjes en in mooie kleuren liggen te pronken op de planken in mijn atelier op zolder. Heerlijk hoor zo'n eigen atelier. Hoef niets op te ruimen. Kan het gewoon laten liggen tot de volgende keer.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen